Win een gratis presentatie Social Media of Onderwijs met ICT

Dieter en ik beheren nu bijna drie jaar de LinkedIngroep Onderwijs 2.0. We hebben het ledenaantal zien groeien van 0 tot nu bijna 2000 leden. Het effect van zo veel leden is duidelijk merkbaar. Er worden steeds meer discussies gestart waarop ook goed wordt gereageerd. Niet zelden worden deze discussies gebruikt in andere vormen van media zoals vakbladen en blogs. Ook groeien het aantal promotions en jobs. Kortom een groep die ertoe doet en daar zijn we heel blij mee.

Het 1000 lid hebben we nog niet zo lang geleden verwelkomd met het boek ‘Screw it, let’s do it.
Nu willen we het groter aanpakken. Wij gaan twee gratis bijeenkomsten verzorgen. Eén voor bedrijven en één voor scholen. Het bedrijf krijgt een presentatie hoe je Social Media kunt inzetten ter versterking van je bedrijfscommunicatie en profilering. De school ontvangt van ons een presentatie onderwijs met ICT – Hoe leg je een logische, onderwijskundige verbinding tussen deze twee thema’s.

Wat moet je hiervoor doen:
Zorg dat je zoveel mogelijk mensen van je bedrijf of school zich aanmelden als lid van de LinkedIngroep Onderwijs 2.0. Het bedrijf en school die de meeste mensen aanmeldt, ontvangt de gratis presentaties.  Het is dus wel belangrijk om bij de aanmelding erbij te vermelden via welke organisatie je komt. Een andere optie is een mail te sturen naar info@vanhasseltadvies.nl met daarin vermeld hoeveel mensen zich hebben aangemeld (namen niet nodig, maar wel eerlijk opgeven)

Deze actie loopt tot 14 november. Daarna gaan Dieter en ik het bedrijf en school uitkiezen.

Dieter Möckemann & Menno van Hasselt

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Reacties

  • Brigit Moonen  On november 2, 2010 at 9:38 am

    Een ontzettend leuke actie. Echter, als kleine school met daarbinnen nog maar weinig mensen die interesse hebben in de mogelijkheden van social media, lukt het me niet voor heel veel aanmeldingen te zorgen. Voor onze organisatie komt dit nog te vroeg. Ik zou het wel leuk vinden om onze leerkrachten proberen wat actiever te krijgen op het gebied van web 2.0 dus daarom volg ik jullie activiteiten met interesse.
    Veel succes gewenst,

    Brigit

    • Menno van Hasselt  On november 2, 2010 at 3:16 pm

      Mocht het jullie lukken om een aantal scholen van jullie bestuur aan te melden, zien we dat als een organisatie. Jullie melden je dan aan via je bestuursnaam. Geen probleem.

  • WillemICT  On november 3, 2010 at 6:31 pm

    LinkedIn is (nog) helemaal niet relevant voor onze doorsnee D4W-leerkracht-PO. Dus moeten ze zich dan alleen maar opgeven om de presentatie te kunnen winnen? Eerst maar eens op alle D4W-scholen een Onderwijskundige ICT-er. Jullie idee is natuurlijk klasse.

  • Willem  On november 3, 2010 at 7:57 pm

    Zoals jij wordtelt met mensen die zich via LinkedIn “aanbieden”, zo worstel ik met een dergelijke actie.
    Volgens mij moeten mensen lid worden van een groep uit interesse en bevlogenheid en niet omdat er wat te verdienen valt.
    Daarnaast speelt inderdaad het probleem van kleine scholen en organisaties.
    Zit de kwaliteit van een groep in de grootte daarvan?
    Ik waag het te betwijfelen. Ik lees dat sommige communities bij Kennisnet meer dan 10.000 leden hebben, maar dat zegt me heel weinig…
    Daarentegen gun ik jullie uiteraard jullie succes!
    Wat nu als ik een oproep doe via mijn weblog?
    Organiseren jullie dan een presentatie voor al mijn lezers?
    In dat geval ga ik de uitdaging natuurlijk graag aan!🙂

  • Willem  On november 16, 2010 at 10:56 pm

    Het is 14 november geweest.
    Hebben jullie al een winnaar?

Geef een reactie

